Jumat, 29 September 2017

TAKE 4 PICTURE

BIKERS HONDA EVENTS

 In pontianak yesterday especially custom home radang there is an event that is honda baikers. The event is gatherng in bikars kalimantan barat. The event, may showing the show grab, like race lessons can be taken is a better relationship of fellow child honda bikers.

WORSHIP TOGETHER

The university of tanjungpura in pontianak. On Friday the 22nd september 2017 their is a mass together all students university tanjungpura.
Lessons can be taken from the event we can know each other and can be closer to God. Together the people of religion.


BREAKING TRAFFIC

In sungai raya dalam pontianak, there was a running rad lights the lessons are taken. A person who is running red lights its not good could be harming ourselves each and harming others. And could an accident on the highway

BIRTHDAY OF THE RATLE CLUB.

There are events in pontianak birthday club of motorcycle ratle, on street gajah mada pontianak. Lessons can be taken from the event, many of the show’s, singing contest and the race between motor modifications. Get to know other club motors from range of provincial and district.


INDONESIA

1. Di pontianak kemarin terutama rumah adat radang ada acara honda. Acara ini di adakan di kalimantan barat. dalam acara ini banyak yang bisa diraih, seperti lomba lomba yang bisa diambil yaitu adalah yang berhubungan baik dengan sesama pengendara honda.

 2. Universitas tanjungpura di pontianak. Pada hari Jum'at tanggal 22 september 2017 mereka adalah massa bersama semua mahasiswa universitas tanjungpura.
Pelajaran bisa diambil dari acara yang bisa kita saling mengenal dan bisa lebih dekat dengan Tuhan. Bersama-sama orang-orang beragama.


3.  Di sungai raya di pontianak, ada lampu merah yang sedang berjalan pelajarannya diambil. Seseorang yang menjalankan lampu merah yang tidak bagus bisa melukai diri sendiri dan merugikan orang lain. Dan bisa saja kecelakaan di jalan raya

4. Ada acara ulang tahun pontianak club sepeda motor ratle, di jalan gajah mada pontianak. Pelajaran bisa diambil dari acara tersebut, banyak acara, lomba menyanyi dan lomba modifikasi motor. Kenali klub motor lain dari berbagai provinsi dan kabupaten.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar